خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

از نصایح ثنا(ع)

به مجازی بودن راضی نشید. دوست مجازی کسی نباشید. مسخره ترین حالت ممکن همین مجازی بودنه. و از اون مهم تر: طوری نباشید که بقیه فقط وقتی ناراحتن بیان سراغتون و درد دل کنن. کسی که شادیاشو با بقیه تقسیم میکنه، تو غمش هم بهتره با همونا باشه. اونقد ادم بی لیاقت تو این دنیا هست که تو یه چشم بهم زدن همه خوبیاتونو فراموش می کنه.... اونقد ادم دور از جون شما عوضی هست که شما خوبیاتونو برا خودتون نگه دارید بهتره... 

خوبی برا رو کاغذه... 

باشه؟ آفرین

نظرات 2 + ارسال نظر
ویرا 12 آبان 1394 ساعت 02:06 http://donyayevira.blogsky.com

پستت حرف دل من بود
یا دوست نشو یا اگه دوست میشی دووووسسسسست باش نه یکی که هر وقت دلش خواس بیاد، هر وقت هم نه بره

Bale

سایه 12 آبان 1394 ساعت 08:43 http://sandogche68.blogsky.com

سلام
من تازه با وبتون آشنا شدم - یه جاهاییشو خوندم
میخوام اگه دوست داشته باشین وبتون جز لینکام باشه
خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد