خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنا ورزشکار و موانع موجود

رفتم باشگااااه. یوگا نه ها! یه جای دیگه. خیلی خوب بود. نمی دونم دقیقا چه ورزشیه. شبیه رقصه ولی رقص نیست. مربی اون جلو وایمیسته ما اداشو درمیاریم :)))) بیشتر از همه آهنگاش خیلی خوبه :)))

ولی یه سری مشکلات هست که می گم خدمتتون.

مشکل اول: من دوست ندارم جلوی بقیه لباسامو عوض کنم.

مشکل دوم: دوست ندارم بقیه جلوی من لباساشونو عوض کنن :/ (بد هیکلن خب)

مشکل سوم: چرا مربی به چاقا میگه "تپل" ولی به لاغرا میگه لاغر؟ چرا از یه کلمه مناسبتر استفاده نمی کنه؟مگه ما لاغراااا چمونه؟

مشکل چهارم: من چون خوش هیکلم باعث نا امیدی بقیه می شم! 

مشکل پنجم: چرا یه خانومه ازم پرسید "مگه تو مدرسه نمی ری؟" :|

مشکل شیشم: پس چرا حیوونا ورزش نمی کنن؟

.

.

ولی با وجود این مشکلات سخت من این راهو ادامه میدم. به قول دانش اموز کوچولوم حتی اگه ته ش بم دست(بن بست) باشه :))


نظرات 4 + ارسال نظر
بیتا 28 دی 1394 ساعت 15:01

هلو ورزشکار
هیپاپ؟؟ زومبا؟؟؟ایروبیک؟؟؟؟ یعنی نمی دونی چی ثبت نام کردی؟؟؟ :
منم مشکل اول دارم
مشکل دومم دارم ولی خب بعضیا دوست دارن ظاهرن
مشکل سوم :برای اینکه چاق کلمه مأیوس کننده ایه ولی لاغر نیست
مشکل چهارم :ایول
مشکل پنجم:بیبی فیسی هم برای خودش عالمی داره
مشکل ششم :نه حیوونام دو کار می کنن.
ادامه بده تیچر جون...

نه واقعا اسم مربی رو هم نمی دونم
:))))

هدی 28 دی 1394 ساعت 15:07

زومبا است ثنا جان.

نه نیست

leila 29 دی 1394 ساعت 08:18


من مرده ی این مشکل شیشم هستم

:))))))

شوکا 13 بهمن 1394 ساعت 01:36 http://scorpionlifestyle.blogfa.com

الان چیکار به حیووونا داری ؟؟؟

با مورد پنجم خیلی خنددیدممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد