خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

مهر مادری(3)

مامان: یه چیز بگم ناراحت نمی شی؟

من: نه بگو

مامان: جون منو قسم بخور

من: به جون تو ناراحت نمی شم

مامان: فلانی رفت انگلیس 

من: عب نداره. دیگه سعی می کنم وقتی می فهمم یکی از ایران رفته حسودی نکنم.

مامان: عه؟ فلانی هم رفت استرالیا. اون یکی هم رفته المان. یکی دیگه هم یه ماه دیگه میره سوئد.

من:  :(((( نهههههه

مامان: جون منو قسم خوردیا!

نظرات 3 + ارسال نظر
لوسک 20 بهمن 1394 ساعت 23:37

بیتا 21 بهمن 1394 ساعت 02:26

مهر مادری 1،2،3 سریالی شده

بزودی از شبکه سه

leila 21 بهمن 1394 ساعت 08:26

کشورهای خارجی هم یه جایی هست مثل اینجا
هرجا بری آسمون همین رنگه جانم
ناراحتی نداره که...!!!

چیکار به آسمون دارم
البته الان دیگه واقعا مثه قبل ناراحت نمی شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد