خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

جدی جدی هی لاوز می انگار

دیروز بعد از کلاس گوسفندا


من:  :(

دانش اموز (پسر) : اخه چرا ناراحتی؟

من: ولش کن

دانش اموز: تورو خدا بگو. 

من: نچ

دانش اموز(جلوم زانو زد) : می شه خواهش کنم ناراحت نباشی

من : من می خوام ناراحت نباشم اما نمی شه

دانش اموز: جلسه بعد فلشمو پر از فیلم می کنم بهت میدم

من: فیلم دوست ندارم. انیمیشن بده.

دانش اموز: لیست انیمیشنایی که دوست داری رو بنویس من جلسه بعد برات بیارم

من: همه رو دیدم. فقط برامtoy story بیار با home

دانش اموز: چشم. راستی تاریخ تولدتم یادمه ها.

من: چه ربطی داشت؟

دانش اموز: میخواستم خوشحال شی

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره 26 بهمن 1394 ساعت 16:21

home خیلی قشنگه

اره تعریفشو شنیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد