خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

اینستا

اصن مردا نباید تو اینستاگرام، اکانت داشته باشن.

چه معنی داره؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
بیتا 25 اسفند 1394 ساعت 16:19

اتفاقا ثنا پسره اومده خواستگاریم (از اینایی که خیلی شیطون بوده و ....) از این طرف تا خرخره به من ابراز علاقه می کنه از اون طرف بیا ببین عکس چه دخترایی رو لایک می کنه..... می دونم از روی قیافه نمی شه قضاوت کرد ولی این دخترا زمین تا آسمون با من فرق دارن، آخه یکی نیست بهش بگه تو که از ایناش دوست داری چرا اومدی خواستگاریه من..

لایک می کنه؟!!!!! پنااااه بر خدا
بزن نصفش کن!!!

سیامک 25 اسفند 1394 ساعت 17:24

چرا مردا نباید اینستا داشته باشن؟؟

چون من می گم

کاوه 25 اسفند 1394 ساعت 18:28 http://www.nicebike.blogsky.com/


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد