خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

همدردی با دریل

وقتی می فهمم که خانم دریل به یاد دوست پسر سابقش گریه می کنه، با اینکه بزرگترین دشمنم به حساب میاد، انقد دلم براش می سوزه که نگو :(( خب ابله رفتی بخاطر پول، دو ماهه زن یه کچل بی خاصیت شدی( درسته که شوهرش کچله ولی اینجا منظورم از کچل واقعا کچل بودنش نیست و خواستم که به جای یک فحش رکیک از این واژه استفاده کنم). خب وقتی یکی دیگه رو دوست داشتی چرا اینجوری خرکی ازدواج کردی؟ البته می دونم همه ی گریه هات با دو تا پاساژ  و خرید حل می شه ولی . . . خیلی دلم برات می سوزه ابله. چقد بهت گفتم زندگی اونقد کوتاهه که اصلا نمی ارزه بخاطر بودن تو یه شرایط مثلا بهتر، سختی های بزرگو تحمل کنی. این سالا زود می گذره. هممون زود می میریم. حتی اگه 120سال عمر کنیم بازم آخرش می گیم زود گذشت. نمی ارزید بخاطر پول ولش کنی. 

نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان 13 اردیبهشت 1395 ساعت 23:28 http://meghan.blogsky.com

خیلی خوب گفتی که با دو پاساژ و خرید یادش میره...

اخه یادش میره واقعا

بهنام 13 اردیبهشت 1395 ساعت 23:52 http://harfehesabi.blogsky.com/

شایدم اینجوری همیشه یه حس خوب نسبت به اون دوس پسرش داشته باشه و اگه باهاش ازدواج میکرد..... نمیدونم

که چی اخه؟ بخاطر اینکه حس خوب بهم داشته باشن جدا شن؟ مسخرست

لیلا 14 اردیبهشت 1395 ساعت 08:28

این دختره دیوانه هست
اگر با دوست پسرش هم ازدواج میکرد بعد گریه میکرد که ای وای چرا به پای این موندم و خواستگارای پولدارمو رد کردم !

دریلو خوب میشناسی افرین

عادله 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:45

دقیقا با نظر لیلا موافقم ... میخواستم همین و بگم که دیدم لیلا جان قبلا زحمتشو کشیده ... لیلا لایککککککککککککک

بسیار عالی

شیرین 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:28

با لیلا موافقم گرچه زیاد دریل خوانی نکردم آدم نادون در همه حال یا داره شکایت می کنه یا کاری می کنه داد و شکایت بقیه دربیاد

دریل همیشه رو اعصابه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد