خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

امان

این ترم دیگه کلاس آریان اینارو ندارم

 آریان همون پسر شیش هفت ساله ایه که عاشق سامی بیگی بود.  بلکه کلاس یه سری پسر شیطون هفت هشت ساله رو دارم که یکیشون اسمش ک/ا/رن هست. موهاش فر فری و سیاهه و لپاش گنده و سفیده. جلسه اول بهم گفت صداتون چقدر لطیفه(این قسمت از نوشته م مثه شعرای مهد کودک شد)جلسه دوم هم بغلم کرد و گفت میخواد برام یه شعر عاشقونه بخونه. دیروزم بهم گفت می شه محکم بوسم کنی که جای رژت بمونه رو صورتم؟ :| منم بوسش کردم بعد رفت به بقیه لپشو نشون داد گفت اینجارو ببینیییییین تیچر فقط منو دوست داره :/

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد 21 اردیبهشت 1395 ساعت 22:24 http://anahno.blogsky.com

واااای اون پسر خداستتت
اینستا فالو تون کردم اگه اشکالی نداره

لیلا 22 اردیبهشت 1395 ساعت 09:26

ای جانم
از طرف منم ببوسش
عاشق بچه مو فر فری ام

حتماااا

دختر بهمنی 23 اردیبهشت 1395 ساعت 07:11 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

آخی
بچه ها چقدر با بچگی من فرق کردن

خیلییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد