خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کانال

امروز یه عرضه اولیه داشتیم که به همه ی کدهایی که دستم بود رسید. حدود چهار صد تومن هم پول می خواست همش. از صبح سعی کردم کتاب دزیره رو تموم کنم دیگه راحت شم. هنوز صد و خرده ای صفحه مونده.  کتابخونمم که باید هفته ای دو بار مرتب کنم.

دیروز همه ترم های آموزشگاه تموم شد و با ک.ا.ر.ن اینا عکس گرفتم. حالا بماند که چقدر داد و فریاد زدن و با هم دعوا کردن که کی تو عکس کنار من وایسه. به همشون یه دی وی دی پر از انیمیشن( یا به قول کارن، امیمیشن) دادم و حسابی خوشحال شدن. 

قراره مهمون بیاد. البته دیروز به همکارا گفتم چهارشنبه بریم سینما؟ ولی یکیشون گفت وایسین خواهرم از جنوب بیاد با اون بریم. ما هم وایسادیم :)) حالا قراره مهمون بیاد.

هوممممم. دیگه چی؟ دیگه اینکه بیاید تو کانال آموزشگاه ما عضو شین. ادرسش tlgrm.me/kish_anzali

آدرسش تو قسمت بیوی اینستاگرامم هم هست. چیزای خوبی گذاشتیم و قراره همینجوری ادامه بدیم. اگرم سوالی پیش اومد براتون از من بپرسین.

نظرات 1 + ارسال نظر
The Conqueror Worm 19 خرداد 1395 ساعت 13:25 http://lunacy.blogsky.com/

هنوزم وایسادی؟

خوابیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد