خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نمی دونم

دیشب یه خواب بد و اعصاب خرد کن دیدم.

.

.

مامان بهم میگه تو آدم مغرور و حال بهم زنی هستی ولی دوستت دارم.

.

.

دانش آموزم وقتی میخواد نشونی منو به اون یکی تیچرش بده می گه: همونی که صداش نرمه. چشماش خوشگله. ماتیک می زنه.

.

.

تو راه خونه خوراکی می خرم.

.

.

مشکل فراموشیم یه ذره بهتر شده.

.

.

دیگه از خط بدم نمی ترسم و راحت تو دفترم می نویسم.

.

.

من و همکار جونم میخوایم یه کاری کنیم. ولی من دقیقا نمی دونم باید چجوری شروعش کنیم. 

.

.

اولین باره که دلم برا مداد رنگیام تنگ نشده.

.

.

انیمیشن انگری بردز اصلا خوب نیست و نتونستم تا اخر ببینمش. شاید چون هنوز کیفیت خوبش نیومده.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد