خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بحث جدی

بحث کاملا جدیه دوستان. یه دیقه تو چشای من نیگا کنین. مرسی.
قدر سلامتیتون رو بدونید. می بینی طرف هیچیش نیس، بعد مثلا پست میذاره: دلم گرفته. غروب جمعه چه غم انگیزه. و از این چرت و پرتا.
دوست عزیز! شما همین که سالمی و می تونی هر غذایی که دلت میخواد بخوری، یعنی هیچی نباید برات غم انگیز باشه.
بنده با 25سال سن، قد یک و شصت و خرده ای، وزن طرفای 50، چهره ی بسیار زیبا، صدای فوق العاده و بسیار با سواد و روشن فکر و یه عااااالمه صفت خوشگل دیگه( بابا جون! خب من تو وبلاگ درپیت خودمم نتونم خودمو تحویل بگیرم که باید برم بمیرم) .. بله داشتم می گفتم. بنده با خصوصیات بالا که عرض کردم، از محبوب ترین نوشیدنی خودم، یعنی شیرموز، منع شدم! هربار که شیرموز می خورم تا چند ساعت باید درد بسیااار زیادی رو در قفسه ی سینه، قلب، و گلو تحمل کنم! و اگه دراز بکشم و یا خم بشم مثلا یه چیزی از زمین بردارم یا بند کفشمو ببندم، دردش شدید تر می شه. در این حد که حتی نمی تونم بگم آخ!:| ( این دراز کشیدن و خم شدن بعد از خوردن هر غذایی همین نتیجه رو داره ها، نه فقط شیرموز)تازه آش و سوپ هم نمی تونم بخورم. پیتزا و نوشابه رو که نگو :((( این دو تا عزیزای دل هم نمی تونم بخورم. چند روز پیش خوردم و بعدش فقط درد...
اونوقت غروب جمعه ی شما غم انگیزه؟ اونوقت شکست عشقی می خورید؟ خجالتم نمی کشن!!! ایش!

نظرات 5 + ارسال نظر
sin 14 مرداد 1395 ساعت 10:05 http://lifewithoutme.blogsky.com

برخلاف همه ی اونایی که میگن رفلاکس درمان نداره و کنترل میشه من بهت میگم فقط با چن وقت رعایت رژیم و دارو درمان میشه و میتونی یه بشکه شیرموز بخوری و معدت آخ نگه.من قبلن رفلاکس داشتم و بزرگترین معضل زندگیم شده بود نمیتونستم یه قاشق غذا رو راحت بخورم و احساس خفگی داشتم از خوشمزه ترین خوراکی زندگیم یعنی لواشک منع شدم اما الان خوبم.درد گلو و قفسه سینه و گردن بماند دردش به دستام و بین دو کتفام میرسید
پیشنهادم به تو که ازین بدتر دریچه معده شل نشه و خدایی نکرده دائمی نشه مصرف به موقع داروهات رعایت رژیم غذایی و مصرف دمکرده بابونه س.
ثنا جان من ندیدمت ولی صدات فوق العاده س. خیلی هم دوست میدارم
من همون من ! هستم که قبلن برات کامنت میذاشتم و چن وقته sin شدم

مرسی که از صدام تعریف کردی. فکر کتم با همین تعریفت حالمم خیلی بهتر شد :)))
قرص که می خورم
یه سری چیزا هم نباید بخورم که نمی خورم
یه سری چیزا هم تو رژیم غذاییم نیس که اما اذیتم می کنه که کم می خورم
دمکرده بابونه تاحالا نخوردم.
منم دوستت دارم

کاوه 17 مرداد 1395 ساعت 09:33

قبلا هم گفته بودم، چون باز خوب نوشتی بازم میگم، ثنا خانومی خیلی جذاب می نویسه، واقعا از خوندن مطالبت پشیمون نمیشم.
خدا معده ثنا خانومی رو خوب کن، بنده خدا نمی تونه شیرموز و نوشابه و پیتزا و ... بخوره ، اگه میخوای اذیتش کنی زبونش رو ازش بگیر نه معدش رو

بسیار عالی
بسیار ممنان

لوسک 20 مرداد 1395 ساعت 12:02

:*:*:*

shahriar ((Always upset)) 2 شهریور 1395 ساعت 16:15 http://oonrooz.blogsky.com

وبلاگتون عالیه با افتخار لینک شدین
(( موفق و پیروز باشید ))

امیررضا 20 شهریور 1395 ساعت 12:30 http://amirreza20299.blogfa.com

جالب بود لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد