خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

هشتگ نه به حاشیه

آخ اگه بدونین حاشیه چه ضربه ای به زندگیمون می زنه. آخ اگه بدونین!
تاحالا به این فکر کردین که تو زندگیمون بیشتر به حاشیه فکر می کنیم تا اصل مطلب؟ وقتی به درس خوندن فکر می کنین به هزینه و سختی و  مسیر فکر می کنین یا خود درس خوندن؟
وقتی به کلاس موسیقی فکر می کنین به هزینه و سن و کمبود وقت فکر می کنین یا خود موسیقی؟
شغلتون! به همکارای روی اعصاب و سختی کار فکر می کنین یا خود کارتون؟
و خیلی چیزای دیگه که الان اگه یه کم فکر کنین همش از جلوی چشمتون رد می شه! همه ما عادت کردیم به حواشی قضیه فکر کنیم نه به اصلش! و می دونین همین چقد باعث عقب موندن و انجام ندادن و تنبلی شده؟
حالا می خوام یه کم بحثو بازتر کنین. شما وقتی به زندگیتون فکر می کنین به مشکلات و آدمایی که اذیتتون کردن و می کنن و کمبود امکانات و ... فکر می کنین، یا خود زندگی؟! آها اینجا بعضیا می گن خب زندگی یعنی همین چیزا دیگه! نه نه نه! طبق تجربیات و تفکرات من( خانومیان، متفکر می شود) زندگی کاملا ساده تره و ما بیخودی پیچیدش می کنیم!
بله بچه های من( مثلا من خیلی ازتون بزرگترم) زندگی همون جعبه ی مداد شمعی دوازده رنگه. زندگی چرخیدن بین قفسه های کتاب فروشگاهاست. زندگی صدای ویراژ دادن ماشینا تو خیابون و اذیت شدن گوشمونه و حتی همین هم لذت بخشه. زندگی می تونه نگاه کردن به عکس یه جا و رفتن تو خیال باشه.
اما ما همش چسبیدیم به بدبختیا و آدمای بدجنسو و گذشته و تلاش های بی ثمر. زندگی این نیست عزیزم! این نیست. اونه!
خدافظ