خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تکنیکی

ویتامین ای که می زنم دور چشمم و بقیه صورتم 400 میلی گرمه و رنگش زرده. با سوزن سوراخ میکنم مایع توشو میزنم به صورتم. 

اگه می خواین از صبح تا شب تو دسشویی باشین، گوجه سبز و دلستر بخورین :دی
حالم از دیروز بهتره ولی نسبت به قبل تر، اصلا تو حالت عادی نیستم. هنوز مثه حباب حساس و شکننده ام :دی حباب شکنندست؟
امروز کلی پیانو تمرین کردم. فقط یه مشکلی که وجود داره اینه که وقتی یه آهنگی رو می زنم بعدش باید پا شم یه دور تو هال بزنم دوباره برگردم تو اتاقم. یعنی هر دو دیقه یه بار پا می شم میام اینور دوباره می رم میشینم پشت پیانو :| اصلنم نمی تونم جلوی این حرکتو بگیرم. مشکل بعدیمم اینستاگرامه. هی دستم می ره سمت گوشی... :/
دیگه غیر از اینا مشکل خاصی نیست:دی یعنی الان مشکل تکنیکی ندارم. مشکل روحی روانی دارم:دی