خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بدو بدو

تنها راه انجام یک کار، اینه که انجامش بدین! خیلی سادست! مثلا خیلیا ازم می پرسیدن چجوری وارد بورس بشن، منم یه وبلاگی که خودم از تو همون یاد گرفته بودم رو معرفی می کردم و می گفتم ببین آرشیو سه ماه اول وبلاگو بخون بعد دوباره بیا بگم باید چیکار کنی. نه تنها نمی خوندن بلکه بعدها با آیدی ها و اسم های مختلف میومدن می گفتن تو به ما یاد ندادی! در حالیکه دقیقا میخواستم یاد بگیرن! اما به حرفم گوش نمی دادن. البته من دیگه وقت بورس رو ندارم و اومدم بیرون ازش.
بله می گفتم. تنها راه انجام یک کار، انجام دادنشه. مثلا می گن چجوری انقد کتاب میخونی؟ اینجوری: کتابو بر میدارم، بازش می کنم و می خونمش.
می گن چطوری پیانو تمرین می کنی؟ می رم تو اتاق. پیانورو روشن می کنم. می شینم رو صندلی. به نت ها نگاه می کنم. و پیانو می زنم. همینطور بقیه ی چیزا.
البته میشه این عمل رو تسریع کرد. مثلا کتابی که میخواین بخونین، همش دم دستتون باشه تا نگید وای حال ندارم پا شم. و کاملا به این علم برسین که زمان با سرعت بسیار زیادی در حال گذره و ما با یه سرعت عجیبی به سمت فرسایش در حرکتیم. این روزا، این لحظه ها، همین الانتون، دیگه هرگز بر نمیگرده. و نه تنها دیگه بر نمی گرده، بلکه همچنان در حال دور شدن و قدیمی تر شدنه.
بجنبین خب!