خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

خط

رفتم دوتا کتاب تمرین خط انگلیسی خریدم و دو صفحه ش رو تا الان تمرین کردم. اگه یه همچین کتابی برای فارسی هم باشه با کمال میل می خرم و انجامش می دم اما نتونستم پیداش کنم. خط من خیلی بده. قابل خوندنه. اما خیلی شلخته و بهم ریختست. جوری که وقتی تو کتابای شرلوک هولمز می خوندم از روی دست خط می تونست بفهمه طرف زن بوده یا مرد از خودم می پرسیدم یعنی اگه خط منو میدید چی می گفت؟ حتما بیخیال اون پرونده می شد!

موهام قابل بستن شده و این توی گرما خیلی خوبه. امروز رفتم لامپ ریسه ای خریدم که پنج متره و قیمت 12 تومن. اونوقت چند روز پیش برا دانش اموزم لامپ ریسه ای خریدم حدود یه متر و نیم این طوراست قیمتش 13 تومن. یعنی واقعا این قیمتا رو از کجا میارن؟

امروز تو کتاب فروشی کتابای زبان اصلی رولد دال رو دیدم. من اینترنتی خریده بودم 274  تومن. چاپ ایران نبود البته. بعد همینا تو این مغازه کلا می شد سی و خرده ای. خیلی حس بدی بهم دست داد :دی

چه پولایی که تاحالا حروم نکردم. باید از این به بعد موقع خرید حواسمو جمع کنم و عجله نکنم.

تمرین هم کردم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ثنا 20 تیر 1396 ساعت 02:03 http://mashang-malang.blogsky.com

حس بدی بهت دست داد ؟ فقط همین !؟
من بودم خودمو حلق آویز میکردم ..

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد