خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

استرس

کاش سر کار نمی رفتم. اونوقت مجبور نبودم دیشب زود بخوابم(زود یعنی همون ساعت 2) بعدش اونقدر بیدار می موندم و از بیخوابی به ف.. می رفتم و تازه مثلا 7 صبح خوابم می برد. می دونین چیش خوب بود؟ اینکه صد در صد از این ور تا ساعت دو یا سه بعد از ظهر خواب بودم. یعنی نصف روزو نمی دیدم و مجبور نبودم این حس صبح تا ناهار رو تحمل کنم. خوشبحال هرکی که سر کار نمی ره و شبا تا صبح بیداره و روزا تا لنگ ظهر می خوابه. و خیلی از این بابت ناراحته که داره روزشو هدر میده. من از همینجا میگم هدر بده دوست عزیز هدر بده. نمی دونی چقد خوبه که نصف روزو نبینی. همه میگن شبا یه جوریه که آدم غمگین می شه. ولی من می گم روزا هم غم هست. ولی شب بهتره چون تاریکه و هیچ صدایی نمیاد. میتونی راحت تو کل خونه راه بری و آهنگ گوش بدی و می دونی قرار نیست ناهار بخوری یا حرف بزنی. می دونی قرار نیست لباس بپوشی و از خونه بری بیرون. غم شب به مراتب بهتر از غم روزه.

دلیل ناراحتیم؟ راستش دیشب خیلی به خاله م فکر کردم و خیلی براش ناراحت شدم. دیگه اشکام ریخت و منم عادتمه وقتی از چیزی ناراحتم، مشکلات دیگه هم یادم میاد و دیگه میگم تو مصرف گریه صرفه جویی کنم و همین یه باری که گریه میکنم برا همه چی باشه. اما خب میزان غم توی مغزم زیاد می شه و احتمال از بین نرفتنش زیاده. و اینجوری صبح که می شه با حال بد بیدار می شم.

نمی تونم هیچکاری کنم. چون استرس دارم. بخاطر دیشبش استرس دارم. هی همه چی رو مرور می کنم ... و دیگه الان نمی تونم به نوشتن ادامه بدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرزاد 31 تیر 1396 ساعت 19:29 http://Sh9.blogsky.com

راجع به شب کاملاً باهات موافقم!
اتفاقا منم‌ جز اون دسته م که روزاشونو هدر میدن و خیلی از این بابت ناراحتن:)

خوش بحالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد