خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بیگانه

پنج شنبه روز خوبی بود بعد از کلاس صبحم رفتم کتابخونه. از شانس خوبم میزی که رو به روی یه پنجره کوچیک بود خالی بود و تونستم برم اونجا بشینم. وقتی از پنجره بیرونو نگاه می کردم اولش یه پارک بود بعدش کلی درخت بعد یه خیابون و بعدش دریــــا. اونقدر این منظره قشنگ بود که نمی دونستم کتاب بخونم یا بیرونو نگاه کنم. باد خنک هم می اومد و دلم می خواست یه بالش بذارم همونجا رو میز بخوابم. البته این رو هم بگم که کتابخونه اصلا ساکت نبود و هر کی اونجا بود داشت با دوستش حرف می زد. شبیه هر چی بود جز کتابخونه. روی هر میز هم نوشته هیچی نباید تو سالن مطالعه بخورید اما همه داشتن ساندویچ می خوردن...

جدیدا اوپراتور های اینترنتم خیلی بد اخلاق شدن و خیلی هم توهین می کنن. منتظرم شاتل برای خط ما هم بیاد و برم از اونجا اینترنت بگیرم. تازه یه بدی دیگه ی اینترنتم اینه که دیگه نا محدود نیست! یعنی دانلود و اینستاگرام تعطیل. فقط از ساعت 3 شب تا 8 صبح مجانی می شه! فکر کن! 3 ! زنگ زدم از اوپراتور پرسیدم گفت ما هیچوقت نامحدود نداشتیم !! عجب! پس من از کجا دانلود می کردم؟

یکی از رمان های شرلوک هولمز رو تموم کردم و کتاب بعدی که در حاضر می خونم اسمش هست میلیون ها. خیلی از خوندنش لذت می برم و دلم نمیاد زود تموم شه.

توی آموزشگاه تقریبا همه متوجه شدن که ناراحتم کردن و هی سعی می کنن یه جوری از دلم دربیارن ولی من فقط چای می خورم و لبخند می زنم. حتی توی وایبر بهم پیام می دن و می گن چه عکس قشنگی :|

بازار بورس این روزا چنگی به دل نمی زنه اما با یه سری اتفاقات هیجان انگیز می شه و همین باعث می شه حوصلم سر نره. فعلا اوضاعش بهم ریخته ست.همه سهام با هم بالا و پایین می رن!

به اون دسته از خواننده های بلاگفام فکر می کنم که هیچ ادرسی ازشون ندارم...الان حاضرم همه مطالبم پاک شه اما بازم بتونم همونجا بنویسم..

نظرات 2 + ارسال نظر
شعله 2 خرداد 1394 ساعت 21:24 http://beheshte73.blogfa.com

ثنایییییییییییییی منم بلاگفا

خیلیییی سختههههه

بانوچه 3 خرداد 1394 ساعت 10:25

کاش زودتر درست شه، انگار زلزله اومده باشه و یهویی از خیلیا بی خبر باشی... چه حس بدیه.

تشبیه ت واقعا به جا بود
دقیقا انگار زلزله اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد