خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

آدم زدن ممنوع!!

از صبح که بیدار شدم پریدم پای بورس و همزمان صبحونه خوردم. بعدش لاکمو عوض کردم درس نخوندم.دلیلشم اینه که بلاگفا بسته ست. اره! اعتصاب کردم! امروز با خودم کتاب می برم آموزشگاه که بین کلاسام کتاب بخونم.

بیشتر اتفاقای جالب تو کلاس کوچولوها می افته. آریان دانش آموز پنج ساله م خیلی شیطون و با نمکه و حرفای خوشگل می زنه. مثلا وقتی عرشیا آریانو زد، آریان دفترچه ش رو بهم داد و گفت این تو بنویس "آدم زدن ممنوع" گفتم وا یعنی چی؟ می خوای نشون کی بدی؟ گفت کاری نداشته باش بنویس"آدم زدن ممنوع". منم فکر کردم شاید تو خونه مامانش می زندش که همچین چیزی ازم می خواد. توی دفترچه ش نوشتم آریان و اونم چون سواد نداره فکر کرد دارم می نویسم"آدم زدن ممنوع"!! حتی وقتی داشتم می نوشتم اون به نوشتنم نگاه می کرد و زیر لب می گفت آدم ... زدن.. ممنوع! انگار که میتونه بخونه :)))

بعد از کلاس اون برگه رو کند و جلوی بابای عرشیا چسبوند رو بازوی عرشیا و گفت جریمه ت می کنم چون منو زدی. اینجا نوشته "آدم زدن ممنوع"!

نظرات 1 + ارسال نظر
منا شیک 5 تیر 1394 ساعت 01:31

آخی الهی چه کار قشنگی ، حتما مامانش یتدش داده بوده ، حالا چرا بچه رو ضایع کردی ؟؟؟ :)))

tarsidam shar she

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد