خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دریل در بلاگ اسکای؟!

امروز دو تا کلاس داشتم. بعد از کلاسام برای خودم یه یخ در بهشت خریدم. بین وانیلی و اخته ای مونده بودم که وانیلی رو انتخاب کردم. احتمالا هفته دیگه اخته ای رو بخرم. روزای دیگه نمی خرم چون دیر تعطیل می شم!

یه چیزایی راجع به دریل باید بنویسم خیلی حیاتیه! یعنی اگه بگم شاخ در میارین! ولی حیف که اینجا بلاگفا نیست! حیفم میاد اینجا بنویسم! یعنی بنویسم؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک 5 خرداد 1394 ساعت 18:23

وااای ثنا :))) درباره من ِ وبلاگ ِت خیلیییی خوبه :))) یادش بخیر!
بلاگفا :|
بنویس ببینیم دریل باز چه کرده :|| راستی پاگشادشون نکرد مامانِت؟ :))

:))))
باشه
نه هنوز:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد