خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دخترایی مثل دریل، دخترایی مثل من

دریل 6 سال با دوس پسرش موند، با یکی دیگه نامزد کرد، نامزدیشو بهم زد و اومد دوباره با همین دوس پسرش، دوباره با یکی دیگه ازدواج کرد و الان بازم با همون دوس پسرش رابطه داره. و پسره هم عاشقشه و همه جوره حاضره به دریل برسه. می دونین چرا؟ چون دریل هیچوقت به دوست پسرش نگفت "دوستت دارم"، نگفت " تا ابد باهات می مونم"، نگفت " بدون تو نمی تونم زندگی کنم". به جاش همش گفت" اگه موقعیت خوب بیاد می رم"، " اگه فلانی بیاد خواستگاریم می رم"، "تو خیلی از من پایین تری"، " من از تو سر ترم" و این حرفا...

پسرا دقیقا نیاز به یه همچین دختری دارن. دختری که همیشه در حال "رفتن" باشه. دختری که اصلا به رابطه" اهمیت" نده. پسرا واسه اینجور دخترا می میرن!

حالا از اونور یه سری دخترا هم هستن مثل من، که نه "می رن"، نه "اهمیت" می دن، نه لحظه ای ذهنشون رو "درگیر" این مسائل می کنن. دخترایی مثل من بسیار سرشون "گرم"کارای خودشونه و اصلا و ابدا "وقت" ندارن!

نظرات 3 + ارسال نظر
Unknown 6 خرداد 1394 ساعت 15:15 http://www.m283.blogsky.com

آره واقعا پسرا رو هر از گاهی باید تو استرس رفتن بذاری

به نظر من که حتی نباید به این قضیه فکر کرد

Maedeh 10 خرداد 1394 ساعت 13:19

بابا این دریل دیگه کیهههههه:-D رکورد زده بچه!!

میشه از روش یه سریال واسه جم تی وی درست کرد

منا شیک 5 تیر 1394 ساعت 01:33

مطلب سنگین بود :| لایک

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد