خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

جواب پیغام

بلاگ اسکای یه قسمتی داره به اسم "پیغام ها" که نمی دونم چطور می شه ازش استفاده کرد. امروز دیدم جلوش عدد یک رو نوشته. بازش کردم دیدم یکی به اسم ناتاشا برام نوشته:

"این استرس رفتن و نماندن که شما دخترها اختراع کرده اید از بمب اتم بدتر است 

من موافق نیستم 
اگر قرار است زندگی کنیم 

جذابیت باید بدون استرس و در آرامش باشد."

من هم چون بلد نیستم جواب این پیغام ها رو از طریق همون پیغام بدم، ناگزیر (!) شدم همینجا جوابشون رو بدم. در دو پست قبل اصلا نشانه ای از استرس نیست و فقط یک تقسیم بندی بین دو سری از دختر ها هست که یک سریشون هی می گن من می رم و یک سری دیگه از جمله من اصلا به این قضیه فکر نمی کنن و معمولا سرگرم کار های خودشون هستن. با این حال اگر استرسی به شما وارد شده از همین جا شما رو به نوشیدن یک لیوان آب دعوت می کنیم و همگی از شما عذر می خواهیم که "ما دختر ها" اینگونه بمب اتم را از طریق نوشته مان، بر سر شما فرهیخته فرود آوردیم. برایتان جذابیتی همراه با آرامش آرزومندیم.

با تشکر

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوچه 8 خرداد 1394 ساعت 12:38 http://banoooche.blogsky.com

قسمت پیغام ها، پیام های خصوصی هستند که از طریق "تماس با من" در وبلاگت میفرستن.
سمت راستش هم خبرنامه هست که وبلاگ های بلاگ اسکای رو میتونی اونجا وارد کنی و از بروز شدنشون مطلع بشی (مثل همون وبلاگ دوستان ِ بلاگفا) هر دوی اینها رو توی قسمت پیغامها نشون میده.

سلام عزیزم
ممنون از راهنماییت
نمی دونستم بلاگ اسکای هم از این امکانات داره!

پونآ 8 خرداد 1394 ساعت 20:01

:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد