خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نوسان گیر

امروز سهمی رو که دیروز خریدم رو تو سود فروختم. اینکه صبر نکردم تا بره بالاتر و بفروشم دو تا دلیل داره یکی اینکه چند روز دیگه مجمع فوق العاده داشت و یکی هم اینکه من ادمی نیستم که خیلی با سهم بمونم. ببینم رفتم تو سود می فروشم. به این کار می گن نوسان گیری. بله بنده به جای سهامدار، نوسان گیر هستم. حالا منتظرم اون یکی سهمم هم بره بالا.

دیروز همون کاری رو که قرار بودم تو شهر دانشگایهی سابق انجام بدم، تو شهر خودمون انجام دادم خیلی هم عالی....5 شنبه و جمعه هم باید یه جوری بپیچونم..

نظرات 1 + ارسال نظر
مهندس جنین 1 تیر 1394 ساعت 13:18 http://jenin.blogsky.com

ما که هنوز بیست و دو ساله از سهام و این چیزا سر در نمیارم! فقط میبینم گاهی اوقات تو تلویزیون چند نفر گوشی به دست هی دارن داد و فریاد میکنن و میزنن تو سرشون درست مثل مهدی کوچک زاده تو مجلس! خوشحالم سود بردین خلاصه :-)

ما آنلاین خرید و فروش می کنیم خیلی بی صدا و شیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد