خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بزرگراه همـــــــــــــت دو نفـــــــــــر حرکت

در عمر دو ساله ی بورسی خودم، امروز اولین باری بود که یک سهم رو در مثبت خریدم! چون مفت بود! مبارکه..

امروز قرار بود بریم استخر اما می گن تا بعد از افطار بسته ست! ایا شنا کردن، روزه را باطل می کند؟ ایش!

یه کم دیگه از کارنامه بچه ها مونده که الان انجامش می دم. یه انیمیشن دانلود کردم اگه خوب بود بهتون معرفی می کنم. یه خانم بورسی بود که من همیشه می گفتم چون سنش از من بیشتره دوس ندارم باهاش دوس شم.. یادتونه؟ دروغ می گفتم که به خاطر سنشه! مشکلم چیز دیگه ای بود. می خوام یه چیز جالب بگم! الان اون خانم یکی از بهترین دوستای منه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد