خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کوله

تا بیست سالگیم، بابام با ما بود. توی اون 20 سال، 200 بار رفت. 200 بار یه کوله ی مسخره رو مینداخت روی زمین، لباساشو از توی کشو پایینیه که مال خودش بود می ریخت وسط اتاق، یکی یکی تا می کرد و مینداخت توی کوله. من و مامان هم رو به روش نشسته بودیم و نگاهش می کردیم. اوایل گریه می کردیم، خواهش می کردیم نره. اون می خندید. می گفت شما به درد من نمی خورین. بعدنا وقتی می خواست بره فقط نگاش می کردیم، حرفی نمی زدیم.. بعدَن تَرِش وقتی می خواست بره می گفتیم دیگه نیا. و بعدَن ِ بعدَنش خودمون رفتیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
آنا 3 تیر 1394 ساعت 12:04 http://aamiin.blogsky.com/

برای یک دختر هیچی بدتر از یک پدر بد نیست.

برای یه دختر ضعیف آره
ولی برای یه آدم پر انرژی و قوی مثه من نه

مَن‌ها 3 تیر 1394 ساعت 12:34 http://manha.blogsky.com/

من وقتی نوزده سالم بود بابام از خانه رفت و الان که بیست و هفت سالمه هیچ وقت دیگه سراغمو نگرفت و ندیدمش. بیخیال.

خیلی خوبه تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد