خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نمی دونم

وقتی زیاد کتاب می خونم، مامان یه کم ناراحت می شه. مثلا دیروز بهم گفت هرموقع خواستی با کسی ازدواج کنی اول ازش بپرس زیاد کتاب می خونه یا نه؟ چون با این وضع کتاب خوندن تو ممکنه براتون مشکل پیش بیاد. مثلا طرف عصبانی شه و یهو همه کتاباتو پرت کنه تو حیاط :| 

امروز یه کم درس خوندم.فقط یه کم! چون که هی رفتم توی این سایت های بو.رسی و چرت و پرت نوشتم.

دیروز گرامر خوندم و از اینترنت سرمشق خط ریز پیدا کردم و یه کم نوشتم. مامان گفت مثه بچه های دبستانی می نویسی. مهمون هم داشتیم و حسابی خوش گذشت.

در حال خوندن کتاب مرگ ایوان ایلیچ هستم و از همون صفحه اولش جذبم کرده!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد