خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

از همه چی

هرچی بیشتر خط تمرین می کنم بیشتر می فهمم که چقدر بد خطم! امروز روز خوبی بود. کلا راضی بودم. هم درس خوندم هم به نظافت شخصی(!) پرداختم و هم تو آموزشگاه بهم خوش گذشت. مخصوصا از الان که می دونم آموزشگامون این هفته 5 شنبه تعطیله بیشتر انرژی دارم!

انقدر در مورد بورس ازم سوال کردین تا حالا، با خودم گفتم چطوره یه وبلاگ بزنم در موردش بهتون توضیح بدم؟! بعد دیدم اصن وقت ندارم! شرمنده. خودتون توی نت می تونین سرچ کنین. اوایل این وبلاگ هم خیلی حرفای مفیدی برای تازه کارا داره.

وقتی یکی باهام درد و دل می کنه من می خوام بهش یه راهکار بدم تا از این وضع بیرون بیاد، بهش میگم کتاب بخون! کلمه انگلیسی حفظ کن! فلان اینیمشنو ببین! .... من واقعا خرم! چون باید اینم در نظر بگیرم که ممکنه همه آدما این چیزا رو دوست نداشته باشن! چرا همش از این پیشنهادا می دم؟! باید یه کم برخوردمو عوض کنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
سودا 4 مرداد 1394 ساعت 23:57 http://sowda.blogsky.com

حالا کتاب و کلمه انگلیسی و انیمیشن درچه مواقعی کاربرد داره؟!!

کاربرد؟ نمی دونم!

H.K 4 مرداد 1394 ساعت 23:59 http://pangovan.blogsky.com/

سلام...
من هم آدم بد خطی هستم، و هیچ وقت هم تلاش نکردم بهبودی بهش بدم...
این روز ها هم که همه چی تایپی شده...
من یک دوست خطات وبلاگ نویس دارم... در لینک های وبلاگم هست، وبلاگ(قایق ذهن)...
فعلا

درسته
اگه به جای این همه سال وبلاگنویسی، تو دفترم می نوشتم الان وضعم این نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد