خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

اتلاف

می دونین چند ساعت در روز رو بدون اینکه بهش توجه کنین هدر می دین؟ خود من وقتی از خواب بیدار میشم تا برم صبحونه بخورم دقیقا 45 دقیقه طول می کشه و بعد از صبحونه تا اماده بشم که روزمو شروع کنم نیم ساعت می ره بعد که کارمو شروع کنم(کتاب و درسو ...) ساعت 12.30 می شه و چون گشنمه تا یک دیگه کار نمی کنم. یا توی وبلاگم می نویسم یا سرمو به یه چیزی گرم می کنم بعد از ناهار از 1.30 تا ساعت 2.30 سعی می کنم استراحت کنم 2.30 تا 3 حاضر می شم و می رم اموزشگاه. یه ربع تا نیم ساعت توی راه هدر می ره و بین کلاسام یک ربع (بعضیاش نیم ساعت) هدر می ره (مثلا استراحته) و مسیر خونه چون شبه و شلوغه از 8.30 تا 9.15 طول می کشه و شب هم که خسته ام! کلا هدر می ره..

چند ساعت شد؟ تا برم بخوابم بیش از 5 یا 6 ساعتم در روز می میره.  باشه؟ 

آفرین


می شه کمش کرد!

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر 2 شهریور 1394 ساعت 16:22 http://czsd.mihanblog.com/

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
امیدوارم همیشه موفق باشید
51685

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد