خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تیچر

می دونین که ما تیچر به ازای هر جلسه ای که میریم توی کلاس حقوق می گیریم. مثلا فروردین ماه که نصفش عیده، حقوقمون خیلی کمه و مثلا مرداد ماه که کامل می ریم حقوقمون بیشتره. خب امروز که حقوق رو گرفتم و نسبت به ماه های دیگه کمی بیشتر بود، مدیر آموزشگاه با یه لحنی گفت: مثه اینکه این ماه فشار زیادی روت بوده ها.

دوست داشتم بهش بگم خودت که ده تا شغل داری! تو چی؟

ولی خب نگفتم. در عوض لبخند زدم و ازش تشکر کردم. و به این فکر کردم که اتفاقا پولم خیلی هم کمه و قبل اینکه برسم خونه تموم می شه( این یه اصطلاحه). بعد به این فکر کردم که چیکار کنم در آمدم بیشتر بشه و در نهایت توی تاکسی به این نتیجه رسیدم که اصلا هم پول بیشتر نیاز ندارم. و همین مقدار اوکیه. و به نظرم بیشتر به زمان نیاز دارم. خیلی زیاد.

از حقوق بیشتر، می دونین چی حال آدمو خوب می کنه؟ اینکه اولیا بیان به مدیر بگن ازم راضین و بخوان ترم دیگه هم من تیچرشون باشم. اینکه بعضی از دانش آموزا به خاطر من دیگه به زبان علاقه مند شدن و بدون اینکه مامانشون بگه زبان می خونن. اینا بیشتر خستگیمو از تنم می بره. با اینکه اصلا علاقه ای به کار کردن ندارم، اما خوب انجامش می دم.

الان خسته ام. فردا یادم بیار یه چیزی بگم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا 10 شهریور 1394 ساعت 23:07

چشم تیچر

:))))) تنکیو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد