خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

محمد

پنج شنبه هفته ی پیش اولین باری بود که محمد (همون دانش اموز نابینام)  اومد خونمون و من داشتم از استرس می مردم. می ترسیدم یهو از دهنم بپره و بگم " به این صفحه نگاه کن" ! خودش خیلی راحت و صمیمی برخورد کرد و خواهرشم اومده بود که پیشمون باشه. اولش از اینکه من می تونستم ببینم و اون نه، عذاب وجدان داشتم. وقتی رنگ طوسی رو گفت قلبم تیر کشید.به نیمرخش نگاه میکردم.یه دماغ کوچولو.چشمای قهوه ای روشن. پوست سفید.محمد خیلی باهوشه و کافیه یک چیزی رو بشنوه تا برای همیشه یادش بمونه. کلمه های جدید رو با لوح مخصوصش می نویسه. صدای تق تق نوشتنش رو دوس دارم.اول خیلی میترسیدم که ازم خوشش نیاد اما بار دوم اخر کلاس بوسم کرد و بهم گفت تو خیلی معلم خوبی هستی! توی چشماش نگاه کردم و گفتم تو هم بهترین دانش اموزی هستی که تاحالا داشتم.

اون فقط اسم بازی ها رو بلده(مثهclash of clans) و خودش هم می گه من که نمی تونم بازی کنم. کتاب مخصوص خودش رو نداره و بخاطر عدم امکانات مجبوره کنار بچه های عادی دیگه درس بخونه. تو مسابقه های مدرسه بهش هیچ مسئولیتی نمی دن و بعضی از همکلاسیاش اذیتش می کنن. اما محمد همچنان مغرور ترین فرد کلاسه و از همه با هوش تره. میخواد وکیل بشه. و گفته همتونو(حتی منو) می برم تهران :)) موقع خداحافظی بهم میگه به امید دیدار تا پنج شنبه بعدی.

راستش دلم میخواد از اون لوح ها بخرم و براش کتاب بنویسم... اخه باید یه سرگرمی داشته باشه! 

نظرات 4 + ارسال نظر
leila 9 آبان 1394 ساعت 08:09

آخی...
یعنی فدای مهربونیات عشقم
مادر زادی نابیناست یا امیدی به بینا شدنش هست؟

عزیزمی
مادرزادی...

من 9 آبان 1394 ساعت 10:45 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر تو خوبی دختر

من که هیچ کاری نکردم

عادله 10 آبان 1394 ساعت 06:49

ای جانم...
خدا رو شکر که معلمش تویی چون, مطمئنم با تمام وجودت درکش میکنی و بهش خوب درس میدی...
واسه ثنا و محمد

لطف داری عزیزم

وروشکا 14 آبان 1394 ساعت 12:33

تو اینترنت کتابای شنیدنی هستن می تونی گروه سنیشو پیداکنی براش دانلود کنی..
تازه اینجا هم می تونی تست صدا بدی واسه کتابای کودکان نابینا،احتمالا کتابخونه هم باید توش داشته باشه
http://www.zabtkonid.ir/

مرسی
چقد خوب
گفته از کتاب صوتی خوشش نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد