خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دریل دکتر می شود!

یکی از غروب های تابستون که داشتم با مامانم و مامان دریل می رفتم کنار دریا، توی راه یه ماشین شاسی بلند دیدیم و مامان دریل فوری گفت ایشالا شوهر ثنا از این ماشینا بخره! در صورتی که من مجردم! چرا اون مرتیکه بخره؟ اصن کی هست؟چرا نمیگه ثنا از این ماشینا بخره؟ البته من اصلا ماشین دوست ندارم. خب بگذریم...

چند روز پیشا که از سر کار اومده بودم مامان دریل هم اینجا بود و تا منو دید قیافه ش رو یه جور ناراحتی  کرد گفت الهی بمیرم می ری سر کار؟ من که کلی تعجب کرده بودم و به خودم میگفتم تو که می دونی میرم سر کار، مثه هر شب حمله بردم به اشپزخونه تا ببینم شام چی داریم. مامان دریل ادامه داد : راستی ثنا خبر داری دریل دیگه نمی خواد بره سر کار؟ اخه شوهرش میگه دیگه ما این هفتصد هشتصد تومنو میخوایم چیکار که تو میری این همه زحمت می کشی و حرف می خوری.دریل هم تصمیم گرفته درس بخونه پزشکی قبول شه.


.

.

وا   خب چرا میخندین؟ :))))))) خب راحت میره تو این دانشگاه پولیا دیگه. الانم کلی کلاس خصوصی میره. مثلا کلاس ریاضی ساعتی 50تومن!

.

.


همونطور که شلوارمو درمیاوردم مامان دریل ازم می پرسید ثنا جان به نظرت دریل کار درستی می کنه؟نظر تو چیه؟

من هم که نه سرپیاز بودم و نه ته ش، پیژامه آبیه رو از تو کشو درآوردم و گفتم نمی دونم خب هر کی یه نظری داره.

اون شب بعد از نصب اینستاگرام برای مامان دریل و دعاهای اون برای همسر آیندم، تشریف برد خونه.تا دیشب که از سر کار اومدم و دیدم بازم نشسته ور دل مامان و  با غصه به من نگاه میکنه. اخی ثنا جان خسته نباشی..نچ نچ چقد این بچه ها زحمت می کشن.شوهر دریل که دیگه خرجشو میده لازم نیس دریل بره سر کار. وظیفه شوهره که خرج بکشه.دریل که دیگه مجرد نیس. متاهله.

دومین قاشق شام رو که گذاشتم تو دهنم دریل به مامانش زنگ زد! بعدم گفت گوشیو بده به ثنا! سر دومین قاشق!! 

دریل: سلااام ثنا چیکار  می کنی؟

من: شام می خورم

دریل: ثنا من اصن این زبانو نمی فهمم! تو کله م نمیره.

من: بگو آآآآ تا زبونتو ببینم!

دریل: آآآآ

من: اوه اوه داغونه.

بعد از کمی راهنمایی و چرت و پرت و اینکه باید بیام پیشت کلاس...

دریل: ثنا یادته بچه بودیم بهم چیا می گفتیم؟

من: فحش؟

دریل:نه یه بار رو ایوون خونه ما نشسته بودیم...

من: هولت دادم؟

دریل: نه می گفتیم که ما باید به جاهای خیلیی بالایی برسیم! می خواستیم دکتر شیم !

من: آها **میگفتیم.

دریل: خب من الان میخوام به اون حرفا جامه عمل بپوشونم. ثنا تو هم بخون! به خدا تو می تونی.

این مکالمه مسخره به طور مسخره ای تموم شد. مامان دریل هم رفت خونه منم با ماگ جدیدم چای خوردم!

تمام.

.

حوصله نداشتم دیگه ادامه بدم :))

نظرات 7 + ارسال نظر
م.ر. 10 آبان 1394 ساعت 20:39

اون عبارت «پیژامه» خدا بود

می دونستم از اون قسمت خوشت میاد :)))))))

Soroor 11 آبان 1394 ساعت 08:34

سلام ثنا جان
ثنا جان میشه راهنماییم کنی؟من حدود 6،7سال پیش مجموعه ی headway رو خوندم ولی الان هم گرامر هم لغات کامل یادم رفته،متاسفانه وقتم ندارم که کلاس برم،میشه چن تا کتاب خوب بهم معرفی کنی که زبانمو تقویت کنم؟مرسی

تو اموزشگاه ماه همین کتاب هدوی رو با ویرایش جدید درس میدن
این سایت شاید به دردت بخوره
Irlanguage.com

عادله 11 آبان 1394 ساعت 09:56

خیلی جالبه میاد هر روز یه گزارش از کارهای روزانه و زندگیه دخترش بهت میده و بعد سوال از تو میپرسه که دخترش کار خوبی میکنه یا نه؟؟؟؟؟؟
میشه بهش بگی دقیقا منظورش چیه ؟
1. مشاوره گرفتن از ثنا آیا؟؟؟؟
2.کلاس گذاشتن واسه ثنا آیا؟؟؟؟؟؟؟؟
3. ینی دریل خیلی خوش بخته؟؟؟؟؟؟؟
4.ینی شوهردریل بچه مایه داره؟؟؟؟؟؟؟؟
5.ینی دلت بسوزه دریل شوهر داره ولی تو نداری؟؟؟؟؟

به مامانش بگو اصلا تابلو نیستی , راحت باش ... به اندازه اون پیژامه ی تو پای تو بگو راحت باشه ....
یه دیوار نشون بده سرمو بکوبم بهش از دست این جماعت

عاشقمه :))))

بانوچه 11 آبان 1394 ساعت 11:20

جنگ اعصاب بازی میکنن چرا...
همش پول و شوهر دخترشو میخاد بکوبه تو سرت که چی.

سر من نرمه
بکوبه هیچیش نمیشه :)))

مگین 11 آبان 1394 ساعت 14:58

تا وقتی احمق فرضش میکنی و به حرفاش مثل جوک نگاه میکنی، خودش رو تیکه پاره هم کنه تا تو رو حرص بده. نمیتونه. تو خیلی باهوشی ثنا. تحسین

شما لطف داری
دریل یکی از طنزهای زندگیمه

مهشید 11 آبان 1394 ساعت 17:15

مگه این دریل علوم ازمایشگاهی نخونده ؟ پس کنکور داده یه زمانی ،بدم نداده ، بعد زبان سرش نمیشه اصن؟ :)))

دانشگاه ازاد بوده خب
زبانم نزده
زبانو دوست نداره چون منو یادش میاره

leila 12 آبان 1394 ساعت 09:56

ای دریل دهن سرویس

:))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد