خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بریل

محمد( دانش اموزم) امروز یه لوح برام اورد تا بتونم براش داستان بنویسم. دیگه یاد گرفتم با خط بریل بنویسم. فقط یه کم اروم اینکارو انجام می دم.

فعلا می خوام چند تا داستان یه صفحه ای از کتابsteps to understanding رو براش بنویسم و در کنار اون کتاب شازده کوچولو رو بنویسم. 

امروز برام کلی شکلات اورد. بهش گفتم اخه چرا شرمندم کردی و شکلات خریدی؟ گفت چون تو خوشگل و نازنازی هستی. وقتی داشت می رفت گفت اگه داستانای الکی هم بنویسی خوشم میاد. ولی من میخوام داستانای خوب براش بنویسم.

بهم گفت انیمیشنmr peabody رو براش بنویسم! نمی دونم چطور اینکارو کنم. فکر کنم اسمش رو از همکلاسی هاش شنیده و می خواد خودشم بدونه... باید یه دور دیگه این انیمیشنو ببینم تا یه جورایی بهتر بنویسم.

فردا جمعه ست! خیلی خوبه که جمعه ست!

فکر کنم گلوم یه کمی درد می کنه. 

نظرات 2 + ارسال نظر
عارف 15 آبان 1394 ساعت 22:02

واقعن خوشبحالت که چنین فرصت خوبی برات پیش اوده:)

اره

leila 16 آبان 1394 ساعت 10:20

چقدر تو مهربونی آخه

لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد