خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

وقتی آخر ترم میشه و حرفای محبت آمیز دانش آموزا و اولیا رو می شنوم، خستگیم در می ره.

فردا اخرین جلسه کلاسای یکشنبه و سه شنبه ست! آخ جووووون! تا هفته بعد هم کلا تعطیلاتم شروع میشه! چقد کتااااب بخونم! خیلیییی خوشحالم. تو تعطیلات قبلیه که شده بود در روز سه تا کتاب بخونم حتی :))

بعد حالا قراره دی وی دی کامل آنه شرلی رو سفارش بدم چون هیچ وقت نشد تا اخر ببینمش. دوست ندارم دانلود کنم چون با کیفیت خوب می خوام و نتمم دیگه نامحدود نیست.

و کلی کار دیگه که اگه انجامشون بدم می نویسم حتما.میخوام یه کتابخونه بسازم. پایینشم میز باشه. مدلشو طراحی کردم فقط نمی دونم چجوری تو مخ نجاره فرو کنم. و اینکه نمی دونم کی قراره سفارش بدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
منا 10 آذر 1394 ساعت 02:14

سلام ثنا جوونم وای خدا این روزا انقد یادت کردم ، سریال نبرد گلها رو میبینی ، دختره گلرو شبیه توئه هر دفعه میبینم میگم این شبیه دوست منه مهدی بهش میگه دوستت :دی
وبلاگت رو فرصت نکردم بخونم ، سر وقت میخونمش :*

نه نمی بینم اما الان تو گوگل سرچ کردم دختره رو دیدم! بابا این بیچاره به این خوشگلی! من کجام شبیهشه؟ یعنی تو انقد منو خوشگل میبینی؟؟؟؟ دمت گرمممم

منا 10 آذر 1394 ساعت 02:56

عنوان نداشتا

حواسم نبود:)))))))

ملیح 10 آذر 1394 ساعت 12:08

خیلی میخوامت ثناای پر انرژی

عزیییییزمیییی ملیییح

neda 10 آذر 1394 ساعت 12:57

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد