خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

Merida and Hiccup forever

اگر قرار بود که خودم انتخاب کنم کدوم یکی از شخصیتای انیمیشنی باشم حتما مریدا[ کلیک] که تو انیمیشن Brave بود رو انتخاب می کردم. البته توی انیمیشنش انقد خوشتیپ نبودا. ولی عاشق شخصیتشم. 

اگر قرار بود با یکی از شخصیت های انیمیشنی ازدواج کنم 120% با هیکاپ [ کلیک] که تو انیمیشن how to train your dragon بود ازدواج می کردم. 

بعد دیشب که داشتم تو گوگل عکسای مریدا رو می دیدم، خود گوگل ایمیج پیشنهاد داد که عکسای مریدا و هیکاپ رو ببینم!!! بعد دیدم اقا اصن همه دوست دارن این دو تا با هم باشن. علاوه بر عکسای عاشقانه این دو تا، کلی عکس بی تربیتی هم با هم دارن!

اصن هیکاپ خودش تو اون انیمیشنه زن داشت! این چه وضعیه؟؟

.

.

.

اینایی که بعد خوندن این پست سریع می رن تو گوگل ایمیج تا عکسای این دو نفرو ببینن

نظرات 2 + ارسال نظر
پونآ 11 آذر 1394 ساعت 15:36

Braveo چند روز پیش دیدم :P
دومیو هم گفته بودی بهم باید دانلود کنم

دومیه هم یکش هست هم دو
هر دوش رو دانلود کن

بهاره 13 دی 1394 ساعت 11:11

من تا حالا بهش فکر نکرده بودم که دوس دارم کی باشم و اینا.
میشه فکر کنم بعدا جواب بدم؟ :)))

منتظر جوابتون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد