خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

"شکم گنده انقدرا هم بد نیست"

همه امروز به نوشتن کارنامه گذشت. از بس اسم و فامیل بچه ها رو نوشتم مخم تعطیل شده.

قبلنا که لاغرتر بودم همه می گفتن ثنا چرا انقد لاغری یه کم غذا بخور جون بگیری. منم حرف گوش کن! حالا همه مانتو ها و پالتو هام برام تنگ شده. پالتو هام که اصلا بسته نمی شه!

مامانم چند روز پیش هی گفت توروخدا نیمرخ وایسا از شکمت عکس بگیرم. بعد عکس شکممو فرستاد برا خالم و گفت دارم نوه دار میشم! هرچی اصرار کردم عکس شکممو پاک کنه گفت نه وقتی بچه ت به دنیا بیاد این عکسا خاطره می شه :/ 

همه اینارو در حد شوخی می دونستم تا اینکه صبح رفته بودم خیاطی. میخوام مانتو بدوزم. یه پالتو هم به یه خیاط دیگه دادم که بدوزه. خیاطه بهم گفت چقد سایزت تغییر کرده. چرا شکمت انقد گنده ست؟!

هیچی دیگه! له شدم! منی که همش از همه می شنیدم که می گفتن چقد لاغری! حالا مواجه شدم با انبوهی از "شکمت تو حلقم" و "دیگه تا همین قد بسه وزن اضافه نکن" و حتی چند شب پیش جمله ی " بخواب! اگه بیدار بمونی همش می خوری" از جانب مامان!

من بدبخت تازه شدم 47.5 ! یه کم مراعات نمی کنن!

نظرات 5 + ارسال نظر
امین 13 آذر 1394 ساعت 19:11

سلام
47 و نیم شدی
منم خیلی لاغرم 54 و نیم هستم همه میگن غذا بخور چاق بشی
الان کجا چاقی شدی و شکم داری
توی اینستاگرام دنبالت میکردم گفت واسم ادرس وبت رو بزار نگذاشتی الان وبتو دیدم توی بروز شده ها

neda 14 آذر 1394 ساعت 01:08

leila 14 آذر 1394 ساعت 10:56

منم ی زمانی همین وزنو داشتم و اینقدر خوردم که الان رسیدم به 58 از آخر عاقبتش میترسم

:)))من دیگه دوست ندارم وزنم زیاد شه واسه خودش میشه

بهاره 13 دی 1394 ساعت 11:02

اوووففف ترکوندیاااا. دیگه بیشتر از این نشو. واسه قد ما همین وزن اوکی هست. فقط هر شب دراز نشست بزن شکمت بره تو. هر شب سعی کن یکم از شب قبل بیشتر بزنی

من؟ ورزش؟ چه حرفاااا

بهاره 16 دی 1394 ساعت 13:16

تو تو هر زمینه ای فعالیت خیلی خوبی داری. هم اقتصادی هم هنری هم مطالعه انیمیشن.... کلا به روزی. بعد واسه تو زشته و افت داره که ورزش نکنی

یه اتفاقایی داره در این زمینه می افته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد