خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

خوب میشی ثنا جان

خواب دیدم تو خیابون Taylor Swift رو دیدم. بعد داد زدم گفتم تیلرررر. برگشت با هم دست دادیم بعد گفت بیا با هم راه بریم. مامان دریل همچین نگامون می کرد. یعد با تیلر رفتیم خرید. اینور. اونور. فارسی هم حرف می زد. یه جا می خواست جوراب بخره، گفتم از اینجا نگیر گرون میده. اصلنم دوست نداشتم کنارش وایسم عکس بگیرم. فقط گفتم بیا از دستامون عکس بگیریم.

نظرات 4 + ارسال نظر
neda 16 آذر 1394 ساعت 21:07

:)))))))

عادله 22 آذر 1394 ساعت 11:56

وای عزیزمممممممممممممممممم

منا شیک 26 آذر 1394 ساعت 02:13

:)))))

بهاره 12 دی 1394 ساعت 00:37

فارسی بلد بوئ نگفت یه شارژ ایرانسل برام بخر؟

:)) نه فقط گفت بهت سلام برسونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد