خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

معمولا وقتی ناراحتم، باید مثه دیشب سریع ثبتش کنم. چون خیلی زود حالم خوب میشه و دیگه هرکاری کنم نمی تونم غمگین بنویسم. مثلا الان وقتی به پست قبل نگاه می کنم، هیچ حس بدی بهم دست نمی ده. خب ما باید بلد باشیم که ناراحتیمونو کنترل کنیم. البته من بلد نیستم و خودش خودبه خود حل میشه. نمی گم که اون موضوع غم انگیز حل شده ها! نه هنوز سر جاشه. فقط دیگه گریه م تموم شده و حوصله فکر کردن بهش رو ندارم.

میخوام آنه شرلی ببینم و بعدش فروغ بخونم. یه کتاب خریدم که توش همه شعرای فروغ هست. امروز صبح متوجه شدم که روی جلدش نوشته " من به پایان دگر نمی اندیشم، که همین دوست داشتن زیباست"

کلا فروغ خیلی با شعوره و من عاشق خودشو شعراشم. بعد میریم خونه خالم. همون خالم که اصلا ازم خوشش نمیاد. بعدش شاید ارایشگاه. 

همین دیگه.


نظرات 1 + ارسال نظر
منا شیک 26 آذر 1394 ساعت 02:19

من عاشق فروغ و اشعار و تفکر و خاطراتشم ...همه کتاباشو دارم حتما در مورد زندگیش بخون

خوندم
عاشقشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد