خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

چندش

این ترم بهم سه تا کلاس نوجوان دادن. یکیشون رو مطمئنم که پسرن. اون دو تای دیگه رو نمی دونم! من این همه بهشون گفتم از کلاس نوجوان خوشم نمیاد.مخصوصا پسرا. بازم کار خودشونو کردن. آخه چرا باید شرایط کاریم طوری بشه که توش احساس راحتی نکنم؟ چرا وقتی می تونم از کلاسای بچه های دبستانی لذت ببرم باید برم تو کلاس پسرای گنده ی بی ادب؟ تا اسفند ماه باید از شنبه و چهارشنبه م متنفر باشم. آخه چرا؟ وقتی دانش اموزا و اولیا این همه رفتن گفتن که بازم من تیچرشون باشم، چرا باید برخلاف میل همه عمل بشه؟ 

من ازپسرا متنفرم! مخصوصا تو این سن!

از شب یلدا هم تو یه پست جدا باید بنویسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
j.a 2 دی 1394 ساعت 09:38

حالا زیاد خودتونو اذیت نکنین
شاید پسرای مودب و باتربیتی بودن
تو ذهنتون اگه هیولا تصور کنین هیولا قسمتتون میشه ها:دی

دیدمشون!
صد رحمت به هیولا!

neda 2 دی 1394 ساعت 11:54

منم از پسرا تو دوران سبیل مخملی بدم میاد از همه رفتاراشون

در تمام دوراااان ایشششش

منا شیک 5 دی 1394 ساعت 02:45

پسرای این سنی هیولان ....همه شونم زشت و بد بوان ....برات متاسفم فقط میتونم همینو بگم

:)))))))
ازشون بدم میاااااد

بهاره 10 دی 1394 ساعت 16:28

وااای خیلی رو مخ و شهوتین تو این سن.
راه بری تو کلاس لخت تصورت می کنن

الان با این چیزی که گفتی دیگه تکون هم نمی خورم :|

بهاره 10 دی 1394 ساعت 22:15

:)))))))
به خاطر خودت گفتم

=)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد