خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

Shelfie

خواب دیدم Adele اومده خونه خاله م. یه دکتر هم بود داشت ازش آزمایش خون می گرفت. Adele هم زیر لب می خوندhello from the other siiiiiiide

یه خواب دیگه هم دیدم که یه کم وحشتناک بود! ولی چون یه مقدار بی تربیتی هم بود نمی تونم تعریفش کنم. 

راااااستی!

یه خبر خوب! اون کتابخونه رو که کشیده بودم به نجار دادم. گفت تو رشته ت طراحی بوده؟ گفتم نهههه گفت ولی خیلی خوب کشیدی. بعدشم اندازه گرفت. امروزم بهش پول میدیم  تا کارشو شروع کنه که دیگه منم صاحب کتابخونه بشم. آخ جوووووون. خیلی خوشحالم. از الان تعیین کردم که شرلوکا کجا باشه. رمانای نوجوانو کجا بذارم. انگلیسیارو هم همینطور. واااای ماهنامه عروسک سخنگو هم دااارم. اونم سی و یکی ماهنامه!!! خیلی خوب می شه.

نظرات 1 + ارسال نظر
منا شیک 5 دی 1394 ساعت 02:52

چقدر خواب هالیوودی ها رو میبینی ...
adele و teylor swift رو میگم

حالا کجاشو دیدییی
ی سریاشم تعریف نکردم هنوز :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد