خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

سیکستین

فردا اولین روز ترم جدید اموزشگاست. مثه همیشه هر روز می رم سر کار. همیشه روزای اول ترم پاهام خیلی درد میگیره چون که عادت ندارن اون همه وایسن :)) نمیخوام زیاد به این موضوع اهمیت بدم که کلاس نوجوان بهم دادن.

چند وقت پیشا تو کلاس سیاه قلم، اون خانومی که استاد ماست داشت سن یه هنرجوی!!!! جدید رو می پرسید. و بقیه هم سنشونو گفتن. بعد نوبت به من که رسید خود استاده گفت ثنا جونم که خیلی از ما کوچیکتره.16، 17سالشه! باید بگم که چون نزدیک سن 25سالگی هستم، این حرف استاد اونقد برام خوشایند بود که وقتی اومدم خونه نیم ساعت جلوی آینه به خودم زل زدم! اونم با لبخند. وقت سنمو گفتم همه خیلی تعجب کردن.

چند روز پیش هم یکی بهم گفت 16سالته! 

یعنی از در و دیوار خوشبختی می باره برام.

من شونزده سالمههههه!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
neda 5 دی 1394 ساعت 23:38

baby faceeee

j.a 6 دی 1394 ساعت 22:22

ثنا جان کلاس چطور بود؟!:))

امروز که با اون پسر چندشا کلاس نداشتم
خوب بود خوش گذشت
جای شما خالی

leila 7 دی 1394 ساعت 08:47

چطوریایی 16 ساله؟

قربون لیلای 7ساله برم

آنا 9 دی 1394 ساعت 18:22

خوبه که کمتر بزنی!
من 24 سالمه ولی هر کی منو میبینه فکر میکنه یه چهار پنج سالی بزرگترم!

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد