خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ضایع

انقد بدم میاد از این پسرایی که زیر عکس دخترا کامنت میذارن و از قیافه دختره تعریف می کنن. وای یعنی ضایع ترین آدمای روزی زمینن! یکی یه جا برا یکی نوشته بود من هر روز عکس تورو  میبینم تا روزمو با انرژی شروع کنم. حالا دختره اصن اینو نمی شناسه ها! وای خیلی کار ضایعیه!

نظرات 6 + ارسال نظر
نجمه آذرم 11 دی 1394 ساعت 09:28 http://simatabjonoob.ir/

چه حرصیم میخوری
بیخیال دختر خوب

من ... 11 دی 1394 ساعت 10:03

وای که چقدر عکستون زیباست ...
این عکس رو ناسا از ماه نگرفته ؟

:))))

نفس 11 دی 1394 ساعت 10:08 http://manodandooon.blogsky.com


این ادما رو.فقط میشه واسشون دعا کرد

neda 11 دی 1394 ساعت 14:02

گه

بهاره 12 دی 1394 ساعت 00:17

اینا یه اسم معروف دارن که جاش نیست بگم

می دونم =))))))

leila 12 دی 1394 ساعت 08:56


من هر روز عکس تورو میبینم تا روزمو با انرژی شروع کنم الکی مثلا من پسرم

:))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد