خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ولی مجبورم!

امروز که تلگرام چند ساعت قطع شده بود، خیلی احساس خوبی داشتم. دلم میخواست تلگرام و هرچی که شبیه ش هست برای همیشه قطع بشه. اصلا حس خوبی بهشون ندارم ولی مجبورم داشته باشمشون. مثلا تلگرام رو بخاطر گروه همکارام و بهاره باید داشته باشم. خیلی از تعطیلیارو همونجا می فهمم. بهاره هم که خودش می دونه چرا. واتساپ رو بخاطر گروه لیلا دارم. همشونو دوست دارم امکان نداره بتونم دل بکنم. لاین و وایبر هم که اصلا بازشون نمی کنم نمی دونم چرا دارم! از همه این برنامه ها بدم میاد. 

بعد یه چیزی باید بگم ولی الان دارم میرم سر کار. بعدا می گم. خیلی مهمه. اگه یادم رفت بگید " م" یادم میاد:))



نظرات 4 + ارسال نظر
j.a 12 دی 1394 ساعت 15:15

ثنا میم!!:))

:))))

neda 12 دی 1394 ساعت 15:46

منم فقط واتس اپ دارم اونم واسه این که بالاخره توی عصری که دیگه نمیشه با دود و آتیش ارتباط برقرار کرد باید این جوری ارتباط داشت

کاااااش بازم دود بود

مناشیک 13 دی 1394 ساعت 00:54

دقیقا به همین خاطر همشون رو گذاشتم کنار نمیدونی این جهار ماهه چقدر اروم زندگی کردم

واقعا افرین

بهاره 13 دی 1394 ساعت 10:59

ژووووووووون باو بیا پی وی کارت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد