خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

الان کلاس گذاشتم مثلا

باید برم حموم. اصلا حاااال ندارم تکون بخورم. می خوام بخوابم فقط. 

اون چیزی که می خواستم بگم اینه:

همیشه وقتی با یکی حرفم می شه به جا اینکه بدی های خودمو به روم بیاره، از بدی های بابام میگه:))))  یعنی هیچی نداره از من بگه! این یعنی ثناااا دمت گرم.

یه چیز دیگه م اینکه یه سریا بودن به من می گفتن ثنا تو شاید بتونی خیلی کارا کنی ولی ما بخاطر خونوادمون نمی تونیم( یعنی مثلا خونوادشون  خیلی آره) بعد همونا الان کاری  نیست که نکرده باشن و ثنا هنووووووزم بچه مونده و عشق مامانشه :)))

همین

من برم حموم

نظرات 3 + ارسال نظر
لوسک 12 دی 1394 ساعت 23:19

تو عشق همه هستی

تو لطف داری لوسک جان

من 13 دی 1394 ساعت 08:37 http://meslehichkass.blogsky.com/

انگار هنوز هم دنیا جای قشنگی نیست
تو کلاست را بزار و بچه بمون که عالییییییییییه

باشه کلاس می ذارم

بهاره 13 دی 1394 ساعت 10:58

خوب یه سریا مادرشون با گاو یه سلام علیکایی داشته

بیشتر از سلام علیک
می دونی که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد