خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کلاس نوجوان

شنبه اولین جلسه کلاسم با اون پسرای نوجوان بود. قبل از کلاس یکی از همکارام گفت تو کوچولویی مواظب باش عاشقت نشن. یکی دیگه هم گفت آره همیشه تو کلاسای نوجوان ما یه جوری رفتار می کنیم که یه وقت اونا بهمون وابسته نشن. منم برا اینکه جو بدم گفتم دست من که نیست. اونا خودشون عاشقم می شن. خندیدیم و من با تنفر وارد کلاس شدم. اونقد صمیمی رفتار کردن که من فکر کردم سالهاست می شناسمشون. حتی گاهی باعث می شدن بلند بلند بخندم. فوق العاده باهوش و درس خونن. وسط کلاس بلند شدم تا راه برم و ببینم چی دارن می نویسن، یهو حرف بهاره یادم اومد! سریع نشستم و کیفمم گذاشتم جلوی خودم :))))))) یکیشون ازم پرسید می خوام برام سریال بیاره یا نه؟ گفتم فکر می کنم و بهت می گم.یکیشون بلده تنبک بزنه و یکی دیگه سنتور. یکیشونم می تونه ایمیل هک کنه. 

در کل خیلی خوبن. از کلاس دخترای نوجوان بهترن. فقط خیلی بزرگن. همین. 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین 13 دی 1394 ساعت 22:22 http://sahab.blogfa.com/post/706

چرا مدعیان آزادی ، دموکراسی و حقوق بشر خفه خون گرفته اند؟

واقعا چرا؟

j.a 13 دی 1394 ساعت 22:24

دیدی گفتم دیدی گفتم دیدی گفتم دیدی گفتممممممم
هیچوقت قبل از مواجهه قضاوت نکن:-)
میدونستم کلاس خوبی خواهند بود:-) :-) :-) :-)
من میدونم من میدونم:-) :-) :-)
آیکون جودی نوستراداموس:-)

امیدوارم همینطور خوب بمونن :))

بهاره 16 دی 1394 ساعت 13:12

حالا انقدر معذبم نشو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد