خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

وقتی با هایده می نویسم...

یه نفر بود قرار بود براش سهم بخرم. چند تا معامله کردم رفت تو سود. بعد و.لصنم خریدم. که این سهم نه می رفت بالا نه می اومد پایین. این ادم بدون هماهنگی با من رفت سهماشو فروخت و یه سهم دیگه خرید. اگر این کار رو نمی کرد الان تو سود بود و چندین معامله دیگه هم براش انجام داده بودم. منتها فروخت و بعد با اون سهمی که با خبر رانتی خریده بود 30 درصد رفت تو سود. ولی باز طمع کرد و نفروخت چون فکر می کرد می ره بالا تر. و الان دیگه همون سود هم نداره.

یکی دیگه هست براش معامله می کنم. اون همیشه با من همفکری می کنه و تاحالا نشده دست به سفارش بشه:)) الانم تو سوده. تو این بازار داغون خیلی سخته تو سود باشی ولی ایشون تو سوده. چرا؟ چون به من اعتماد کرد! به من اعتماد کنید :دی خیلی وقت بود دو نقطه دی نذاشته بودم.

دو شبه که خواب بد می بینم. راجع به کسای دیگه. بعد با گریه از خواب بیدار می شم. الان دارم هایده گوش می دم و باهاش می خونم : می دووووونی قلبم اروم ندااااره...

دیشب تو اینستا یه پیج بی خدایی دیدم. من معمولا با کسی راجع به این چیزا بحث نمی کنم. چون می گم همونطور که من دوست ندارم کسی به اعتقادات من کاری داشته باشه خودم هم نباید تو کار بقیه دخالت کنم و هزارتا دلیل بیارم که خ.د.ای.ی در کار نیست.منتها دیدم یکی هی کامنتای بی خود می نویسه منم چند تا جواب بهش دادم و دیگه کم اورده بود چسبیده بود به شیطا.ن پرستی و این چیزا.

الان هایده می خونه: تو خورشید منی من ذره محتاج نورم

بله داشتم می گفتم. ایشون ما رو به شیطا.ن پرستی چسبوند. منم دیدم خوابم میاد گفتم اره اغا قبوله ما شیطا.ن پرستیم. بالاخره هم پیدات می کنم و قلبتو از جاش درمیارم و کباب می کنم می خورم.  بعد خوابیدم و انتظار داشتم با این حرفا خواب بد نبینم :|

هایده از اول پلی شد : به دیدن من بیا مهتاب درومد

بعد یه خبر دیگه که هرموقع انجام بشه می نویسمش. دیگه چی بگم؟

هایده : چشم انتظارم بیا به خونه من

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه 14 دی 1394 ساعت 12:04

سلام ثنا جان امیدوارم خوب باشی . دلم واسه نوشته هایی که مثل اعماق ثنا بودن یه ذره شده .
میشه دوباره بنویسی من حالم خوب نیست اما میتونم با خوندن نوشته های تو یه کمی آروم شم .

از اون نوشته های انرژی مثبتی؟

فرزانه 14 دی 1394 ساعت 12:06

من تو اینستا فالوت کردم پیجم :z.farzane1996 .

گود

فرزانه 14 دی 1394 ساعت 12:56

آره

اوکی.. نوشتم

leila 15 دی 1394 ساعت 08:10

ثنا چی شد به هایده علاقه من شدی!!! تا یادم میاد متال و پینک فلوید و اینجور چیزا گوش میدای

هایده عشق قدیمیمه
اونایی که گفتی هم سر جاش هست
:)))))

بهاره 16 دی 1394 ساعت 13:10

همه به جرم مستی........

به به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد