خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

خوب

اولین باری بود که نمی دونستم باید چیکار کنم! از صبح  فقط فرانسه خوندم و یه نقاشی مسخره کشیدم. عرضه اولیه امروز به هیچکدوم از کدا نرسید. دنبال یه کتابم میگردم که نمی دونم کجا گذاشتمش. به نجاز زنگ زدیم گفت ده دوازده روز دیگه کتابخونم آمادست.

امروز دلم یه چیزی می خواد اما دقیقا نمی دونم چی!؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره 16 دی 1394 ساعت 13:05

سفید باشه

اتفاقا گفتم سفید باشه

j.a 17 دی 1394 ساعت 16:54 http://daddy-long-legs.blogsky.com

ثنا جان اگه دوست داشتی نقاشیهاتو بذار ما هم ببینیم:))

عه مگه اینستامو ندیدی؟
باشه حتما میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد