خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

عنوان

امروز یه دختره تو اینستا بهم پیام داد و پرسید من اموزشگاه نقاشی دارم یا نه. بعد عکس یکی از نقاشیامو فرستاد(یکی از همون قر و قاطیا) و گفت منظورش اوناست. خب نمی دونم اسگلم کرد یا واقعا می خواست بگه من نقاشیم خوبه ولی همین باعث شد انرژی بگیرم و یه قسمت از اتاقمو مرتب کنم. تازه بهش گفتم اونا که نیاز به اموزش نداره باید از دل و رودت دربیاری. که بعدش دیگه جوابمو نداد 

یکی از همکارا دیروز داشت می گفت که قبلنا یکی از همکارایی که الان اونجا نیست یه وبلاگی داشته که این پیداش کرده. بعد من سریع به این فکر کردم که امکانش هست وبلاگ منم پیدا بشه. خب پیشاپیش به همکاران عزیز باید بگم که اگه اینجارو پیدا کردین بدونید که دوستتون دارم و اگر پشت سرتون حرف زدم ناراحت نشید. بهتر از اینه که برم با بقیه همکارا پشت سرتون حرف بزنم! والاااا ولی نزدم شاید اون اوایل یه سریا باعث رنجشم شدن. مثلا یکی دو نفر ولی من همتونو دوست دارم. باشه؟ افرین.

از دیروز این سوال برام پیش اومده که پسرا ناراحت نمی شن که نمی تونن لاک بزنن؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
عادله 20 دی 1394 ساعت 08:28

بد تر اینه که دختر باشی و نتونی بنا به دلایلی لاک بزنی ..

وای آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد