خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کییییل میییی

امروز قسمت اول از فصل دوم بیگ بنگ تئوری رو دیدم. یه شخصیت توی این سریال هست که من عاشقشم! و الان تو اینستا پیداش کردم و دوس دختر زشتش رو دیدم!! آخه چرا اون؟؟؟ چرا؟؟؟؟ تو به این خوشگلی، خوشتیپی، جیگری!!! چرا با اون؟؟

لعنت به این زندگی!

نظرات 6 + ارسال نظر
Zero 18 دی 1394 ساعت 22:17

Khoh b halt k babat nist..zndgi ksrdn b y bsbaye avazi kheili azabe kheiliiiiii

درسته
من خیلی خوشبختم

Negin 19 دی 1394 ساعت 15:47

Kunnal nayyer? :)))))
Love him

Jim parsons

بهاره 19 دی 1394 ساعت 16:41

چقدر همه با باباهاشون مشکل دارن

:))))

Negin 19 دی 1394 ساعت 22:47

Jim parsons is gay Ke

نهههه
He is my husband
ولی فعلا با یکی دیگه ست :)))) با یه دختر زشت!!!!

Negin 19 دی 1394 ساعت 23:11

Aman az in dokhtaraye avizoone zesht
:))))
Ghose nakhor

اینجوری که گفتی دلم برا دختره سوخت:))

بیتا 20 دی 1394 ساعت 17:52

به نظر منم خیییییییییلی خوب میکشی، خوب هم عکاسی می کنه. انشاءالله که اون خبر بده به زودی زود برطرف بشه.

مرسی عزیییییزم
برطرف شددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد