خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

طراحی

دیروز قرار بود برم کلاس یوگا. ولی چون شب قبلش یه خبر خیلی بد بهم رسیده بود، خیلی دیر خوابم برد و صبحم با اینکه به موقع بیدار شدم ولی اصلا دوست نداشتم جایی برم. 

امروز رفتم کلاس طراحی. سیاه قلم نه! طراحی. طراحی واقعی!  توی راه برای خودم خط کش کیتی خریدم تا شاید حالم بهتر بشه. اولین طراحی رو سریع کشیدم و استاد گفت که خیلی خوب نسبت ها رو تشخیص می دم و خوب می فهمم. بعد یه کم تمرین سایه و این چیزا تا کلاس تموم شد.

هم این استاد هم اون قبلیه از اینکه موقع طراحی دست راستم زیر چونمه و خیلی ریلکس کارمو انجام میدم شاکی میشن. خب دست خودم نیست!

.

.

همین دیگه نمیخوام چیزی بگم

نظرات 2 + ارسال نظر
عادله 21 دی 1394 ساعت 06:53

توی راه برای خودم خط کش کیتی خریدم تا شاید حالم بهتر بشه.


ینی عاشقتم و عاشق راه های درمانیه ی احوالاتت(شیرموز.انیمیشن.هایده. کتاب .... حالا هم کیتی ....)خیلی برام قشنگه

عادلههه

leila 21 دی 1394 ساعت 09:19


سمیه اومده شیراز/امروز میریم ببینیمش
قطعا جات خالیه

ای جااان
خوش بحااالتون
جای منو خالی کنید
دوستتون دااااارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد