خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دایورت

نیم ساعت از فیلمه رو دیدم و نمی دونم بقیه ش رو کی می بینم. اخه حوصله مامانم سر می ره.

خب با توجه به چیزی که تو فیلم دیدم اگر من یه شوهری داشتم که به خاطر اینکه یه زنی خیلی خوب باهاش س.ک.س می کنه، من رو طلاق بده و بره با اون ازدواج کنه، اصلا مثه این خانومه گریه نمی کنم. می رم مسافرت. سعی می کنم چیزایی که دوست دارم بخورم و بخرم و ببینم و کلییی کار باحال دیگه. حالا ممکنه بگید ثنا چون تو اون موقعیت نیستی اینارو می گی.خب بابا شوهرتون با  اون زنیکه رو تخته. بعد شما می خواین گریه کنین؟ واقعا که! 

شما چی؟ گریه می کنید؟ غصه می خورید؟ یه وبلاگ درست می کنید توش به مردا فحش می دین؟ همه ی این کارا برا یه ماهه. بعدش چی کار می کنین؟

نظرات 5 + ارسال نظر
chiznevesht 2 بهمن 1394 ساعت 20:50 http://chiznevesht.blogsky.com

بعدش با هندز فری آهنگ گوش میدن خخخخخخ

مثه اونی که تو بلاگت معرفی کردی

chiznevesht 2 بهمن 1394 ساعت 23:24 http://chiznevesht.blogsky.com

شاید خخخخ
هرکی یه سلیقه ایی داره شاید اونا لاو استوری گوش بدن خخخخخخ

:)))))))))

chiznevesht 3 بهمن 1394 ساعت 00:00 http://chiznevesht.blogsky.com

ولی در کل بحث احساساته و صدمه دیدن احساسات می تونه باعث خیلی چیزا بشه
عکس العمل آدما فرق میکنه
شاید یکی گریه کنه
شاید یکی داد بزنه
شاید یکی موزیک گوش بده
شاید یکی مثل تو با خرید و گردش و تفریح خودشو آروم کنه

اینا که لحظه ایه
بعدش چی
بعد یه سال مثلا

بیتا 3 بهمن 1394 ساعت 01:16

اگه خانومای ایرانی باور کنن که شوهرشون بهشون خیانت کرده، در اکثر موارد اعتماد کامل به شوهراشون دارن. البته خیانت یه مقوله خیلی وسیعیه همیشه هم تقصیر مرد نیست..... حالا بماند. والاااااااا نمی دونم چکار می کنم فعلا که هر مشکلی پیش می یاد زیاد جالب برخورد نمی کنم حالا تا اون موقع چقدر عاقل بشم نمی دونم....

اخه بحث فقط خیانت نیست
دلیل خیانته که نوشتم

neda 3 بهمن 1394 ساعت 10:23

خب قطعن بعد یه سال مسیر زندگیمو ازش جدا کردم، و دارم واسه آینده ی بهتری واسه خودم تلاش میکنم، شاید تو این مسیر کمی بدبین هم شده باشم نسبت به مرد ها
ولی به اعتقاد من س.ک.س واسه مردا همه چیزه، همه چیز

در ادامه جمله اخرت: اون هم با همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد