خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دلالی خواستگار

یادتونه تو عروسی دریل، عمه ش یواشکی از من عکس گرفت و فرستاد برای همسایشون که تو بندرعباسه(ما شمال هستیم.خیلی شمال! یعنی چسبیدیم به دریا) بعد اونا هم بدون اینکه به ما بگن اومدن شمال که مثلا بیان خواستگاری من :| یعنی یهو زنگ زدن خونمون گفتن ما از بندرعباس اومدیم:||| منم گفتم کسی که فقط با یه عکس و بدون هیچ شناختی ازمن می تونه همسر آیندش رو انتخاب کنه، اصلا تو کوچمون هم نیاد چه برسه خونه. دریل هم بهشون گفت نگران نباشید من بین همکارام یه دختر خوب میشناسم. برید خواستگاری اون. اونا هم خیلی راحت رفتن خواستگاری اون و یک ماه بعدش هم عقد کردن. بعد مامان دریل زنگ زد خونمون با گریه!!! گفت پسره ازدواج کرده اخه چرا گفتین نه و .. این چرت و پرتا. منم فقط می خندیدم که اون داره بر ما گریه می کنه=)))) بعد دیگه دهن گشادش رو باز می کرد و هرجا می نشست پشت سر من حرف می زد و می گفت دختر ناهید(یعنی من) به همه میگه نه. همه موقعیتای خوب!!!! رو از دست میده! و اینجوری از خیاط گرفته تا همسایه هرکی منو می دید نصیحت می کرد و من فقط لبخند می زدم میگفتم بله بله درسته.

حالا مامان دریل دوباره زنگ زده خونمون میگه باز هم از بندر عباس!!! یکی میخواد بیاد خواستگاری ثنا :||| اونم از رو عکس. مامان هم فقط خندید. چون می دونست اگه چیزی به اون بگه چقد چرت میگه. و اگه به من حرفی بزنه چیکار می کنم. بعد مامان دریل گفت اگه ثنا میخواد بگه نه ما بازم از همکارای دریل یکیو انتخاب می کنیم =)))

آخه من نمی دونم این عمه ی بی شخصیت دریل چرا عکس منو تو گوشیش نگه داشته و هی به این و اون نشون می ده؟ اصلا نمی فهمم این جنوبیا به ما شمالیا چیکار دارن :|||| آخههههه از رو عکس؟ وای خدایا بیا منو بخور :(((

نظرات 9 + ارسال نظر
گلابتون 7 بهمن 1394 ساعت 14:20 http://golabat00n.blogsky.com/

تیتر این پست عالی بودلایک

ailar 7 بهمن 1394 ساعت 14:25 http://www.aily.blogsky.com

خخخخخ
باحال بود ...

بیتا 7 بهمن 1394 ساعت 14:55

فکر کنم تو هر کی یو رد کنی طرف ظرف (؟؟)یه هفته بختش باز بشه و عازم خونه خوشبختی (خخخخخ)بشه.

یه همچین ادم نیکوکاری هستم

neda 7 بهمن 1394 ساعت 15:23

امان از دست این کاسه های داغ تر آش، امان...

امااااان ااماااااااان

من 7 بهمن 1394 ساعت 15:36 http://meslehichkass.blogsky.com/

خندیدما
از دست تو دختر

:)))))))

آشنای غریب 7 بهمن 1394 ساعت 19:22

خب حالا مگه چی میشه بیان؟؟؟
قرار نیس که هر کی اومد خونتون که بهشون بله رو بگی...
بالاخره باید از یک جایی شروع بشه دیگه...باهم باید کلی صحبت کنین،شاید ازش خوشت اومدو تو هم پسندیدی!!!

آشنای غریب! یکی از خواننده های خیلی قدیمیم هستی. آخی چقد قبلا با عصبانیت جوابتو میدادم

ایران 7 بهمن 1394 ساعت 19:33

ثنا من نمیدونم این مامان دریل چقد به تو گیر میده
یه دختر شوهر داده ها

عاشقمه

آشنای غریب 9 بهمن 1394 ساعت 18:35

عاره از همون وقتا بووودمو هسسستم...
بالاخره هرچیزی قدیمیش خوبه


آخی چقد قبلا با عصبانیت جوابتو میدادم ---مییییدادی؟؟؟
یعنی حالا میخای با مهربونی جواب بدی؟؟؟

این جواب ندادنتم کمی از جواب با عصبانیت نداره...

من هیچوقت باهات مهربون نمی شم خیالت راحت

آشنای غریب 11 بهمن 1394 ساعت 16:19

ازون جهت که خیالم راحته که آدم بشو نیستی...

ولی جوابمو ندادی...
اگه ندی یعنی قبول داری

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد