خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنا متفکر

من امروز در تفکرات اندیشمندانه م (این عبارت اصلا درست نیست) به یه نتیجه ای رسیدم. اونم اینکه ادما گاهی برای اینکه تعاملات اجتماعی(این عبارت رو مطمئن نیستم درسته یا نه) بر قرار کنن، به اصرار وجه اشتراک ایجاد می کنن و به خودشون می قبولونن که همچین علائقی دارن، در صورتی که ندارن و متاسفانه خودشون هم نمی دونن. مثلا یکی برای اینکه با همکلاسش تو کلاس زبان ارتباط برقرار کنه خودش رو طرفدار خواننده های کره ای می کنه. یکی برا اینکه با همکارش صمیمی تر بشه سعی می کنه بیشتر کتاب بخونه با اینکه ازش لذت نمی بره. می شه خیلی مثالای دیگه زد ولی می ذارم خودتون بهش فکر کنید به جای اینکه جلوی کامپیوتر بشینید و اینجا رو بخونید.

حتما ما هم خیلی این کارو کردیم و الان حتی خبر هم نداریم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بانو 9 بهمن 1394 ساعت 20:04 http://khaterateman95.blogsky.com

اره خودم گاهی اوقات این کار رو میکنم
ولی فقط در حد حرفو ادعاست نه این که انجامش بدم
هههههه

neda 9 بهمن 1394 ساعت 22:27

آفرین، آفرین، چه جدید بود واسم، حتمن بهش فک می کنم
مرسی

فدا

فرزانه 10 بهمن 1394 ساعت 12:03

چقدر من دوست دارم این نوشته هاتو ...

قربون شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد